9 d’ag. 2012

Els "èxits" del regidor de serveis i educació

Hem rebut una circular del regidor de serveis i educació (Sr. Martí Roca) amb un informe sobre el primer mes de funcionament del PROGRAMA “CENTRE OBERT” C.E.I.P. MIQUEL CAPLLONCH.
Un informe ple de gràfics i un format de lletra una mica infantil, felicitant-se de unes xifres que fan pensar que el programa ha anat bastant bé. Si analitzam aquestes xifres i les descomponem podrem entendre l'optimisme del regidor: 245 usuaris el mes de juliol / 22 dies hàbils = 11'13 usuaris diaris / 4 hores obert = 2'78 usuaris l'hora. Un exitasso!
El problema és que aquest programa sustitueix la possibiltat d'unes instalacions esportives dignes al Moll, un altre parxe a les necessitats d'una població de més de 6.000 habitants. I com es pot suposar l'argument és que no hi ha doblers. Fa més d'una dècada que escoltam el mateix.
Per altra banda, al plenari passat se li va mostrar al regidor una sèrie de desperfectes que segons ell no existien, causant també la indignació de la regidora delegada d'eu Moll, la Sra. Francisca Cerdà.
Idò les següents fotografies són de fa unes setmanes. Judgeu voltros mateixos el concepte de "perfecte estat" segons el regidor de serveis.







2 comentaris:

  1. guillem10.8.12

    Aquests desperfectes no tenen com a excusa la manca de doblers... Son producte de la passivitat, de la manca de civisme i de l'abandonament que hi ha a n'Eu Moll per part de l'Ajuntament

    ResponElimina
  2. Carlos15.8.12

    quin crack aquest personatge... Se li nota que estima molt eu Moll. Patètic!!!

    ResponElimina